Als je hoger wilt scoren in Google of in een van de andere zoekmachines, dan ben je op zoek naar een zoekmachine optimalisatie bureau, want die kan jou hierbij helpen. Een digital marketing bureau dat jou hierbij kan helpen is Digital Inside, dit bedrijf is geschikt omdat ze als marketing professionals altijd strategisch en doelgericht denken, daarnaast zijn ze ook op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en ze werken vanuit data gedreven verbeteringen, dus niet zomaar op voorgevoel. Digital Inside werkt altijd zo transparant mogelijk waardoor het lijkt alsof je over de schouders mee kan kijken. De communicatie van Digital Inside is heel erg goed. Je krijgt namelijk bijna altijd nog dezelfde dag een reactie terug.

Gratis SEO check

Digital Inside heeft ook een gratis SEO check. De check heeft al meer dan 750 blije afnemers en is 100 procent gericht op jouw website! Daarnaast is het succes ratio hoger dan 95 procent, dus al met al heel positief! Deze check is de perfecte manier om erachter te komen waar je staat en hoe je nog kunt verbeteren. De check werkt in 3 stappen, eerst voer je de gegevens van je website in, daarna vul je een zoekwoord in waarvan jij wilt weten of je hierop gevonden kan worden in Google, dit mag eventueel ook een korte zin zijn als dat beter uit komt. Naast het woord of de korte zin mag je ook nog een paar gegevens doorgeven. Als je dit hebt gedaan krijg je zo snel mogelijk het rapport terug in de mail.

Wat krijg je in het rapport te zien?

Je hebt alle gegevens ingevuld en hebt je rapport terug gekregen, wat kun je dan in je rapport verwachten? In het rapport kun je dingen terugvinden, zoals hoe vriendelijk je website is, hoe je de tekst en het beeld kan verbeteren, hoe je de structuur kunt verbeteren, je krijgt een inzicht van de technische performance van je website en het aantal verwijzende links naar jouw website.

Je krijgt per onderwerp te zien hoeveel procent je hebt gehaald. Voorbeelden hiervan zijn: belangrijke domein kenmerken 100% of Meta descriptie 66,7 %. Je hebt natuurlijk nog veel meer onderwerpen, zoals content analyse, zoekwoord dichtheid, laad snelheid, afbeelding analyse, header tags, link analyse, pagina titel. Deze onderwerpen kunnen jou dus helpen om de website te verbeteren. Je kunt per onderwerp kijken wat je hebt gescoord en aan de hand daarvan kun je zien waar je het best op hebt gescoord en waar je het minst op het gescoord. De onderwerpen waarop je het minst hoog hebt gescoord zijn dan ook de prioriteiten. Deze moet je dan ook zo snel mogelijk verbeteren en dan zul je ook snel zien dat je website qua bezoekers groeit.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here