Hoe boost je de search rankings van jouw website?

Als bedrijfseigenaar of websitebeheerder weet je dat het essentieel is dat jouw website hoog scoort in de resultaten van zoekmachines. Je wil dat potentiële klanten je kunnen vinden wanneer ze een zoekmachine zoals Google gebruiken. Maar hoe verhoog je jouw ranking? Gelukkig zijn er enkele effectieve strategieën die je kunt gebruiken om de positie van […]

Eerlijkheid, geen lastig concept

Heb je dat ook wel eens, dat je voor een dilemma komt te staan waar je twee keuzes hebt, die allebei tot een andere situatie leiden, keuzes waarvan de uitkomst misschien wel positief of misschien negatief zal worden? Vaak heb je de keuze of je een probleem op een oprechte manier gaat aanpakken, of dat […]

Search engine advertising: wat is het precies?

Search engine advertising, een hele mond vol voor een term die je waarschijnlijk niet zoveel zegt. In het Nederlands noemen we het ook wel: zoekmachine adverteren, en waarschijnlijk gaat er dan wel een belletje rinkelen. Als je op Google, Bing, Ecosia of een andere willekeurige zoekmachine iets intypt, krijg je een lijstje met verschillende zoekresultaten. […]

Producten online adverteren

Met een startend bedrijf ben je constant bezig met het ontdekken van manieren om jouw bedrijf te laten groeien. Hier zijn verschillende manieren van, zo kun je dit doen met behulp van een internationale seo strategie, maar dit kan ook door middel van het adverteren op online marktplaatsen. Online marktplaatsen als bol.com en Amazon krijgen […]

Alles over de functie copywriter

Mede dankzij de digitalisering zijn de copywriters momenteel van groot belang. Door de toenemende concurrentie is het belangrijk om direct het vertrouwen van de klant te winnen, zodat de klanten niet overwegen om een product bij de concurrent aan te schaffen. Het vertrouwen van de klanten zijn snel te winnen door een pakkende, verkopende tekst. […]

Heb je deze manieren van offline reclame als eens overwogen?

Om je bedrijf meer onder de aandacht te brengen zijn er ook offline een groot aantal mogelijkheden. Heb je lichtreclame en gevelreclame wel eens overwogen? Deze beide vormen van offline reclame kunnen je als ondernemer een groot aantal voordelen bieden. Gevelreclame Met gevelreclame heb je de mogelijkheid om je bedrijfspand duidelijk herkenbaar te maken. Door […]

De toegevoegde waarde van ERP software

ERP software, je zult er vast wel eens van hebben gehoord, wordt door veel bedrijven ingezet. Maar wat is ERP dan precies, waarvoor gebruik je het en niet onbelangrijk wat is de toegevoegde waarde van ERP software? Deze vragen zullen we in deze blog beantwoorden. Wat is ERP ERP staat voor Enterprise Resource Planning.  Doel […]

Hoe wordt je eigen bedrijf (internationaal) zichtbaar in zoekmachines?

Stel: u heeft een eigen bedrijf. Het loopt goed en mensen kopen wel eens bij uw website. Toch trekt de website niet genoeg aantal bezoekers. Je zou veel meer mensen en klanten willen trekken dan dat er nu op jouw bedrijf afkomen. Je wilt tenslotte wel winst maken en meer omzet. Zeker als je een […]

Hoe nuttig zijn relatiegeschenken tegenwoordig?

Balpennen, lanyards, mokken, baseballcaps – er waren tijden dat bedrijfslogo’s op bijna alles werden gedrukt. Het gebruik van reclamemateriaal was (en is?) Een van de meest populaire marketingmethoden, waaraan tal van voordelen zijn verbonden. De kleine merkgeschenken vertegenwoordigen een meerwaarde voor de ontvanger en zorgen ervoor dat het bedrijf herinnerd wordt. Maar is een dergelijk […]

Internationaal adverteren met jouw bedrijf op de juiste manier

Online bezoekers binnenhalen is iets dat voor de meeste bedrijven onmisbaar is geworden. Veel bedrijven bouwen zelfs volledig op het online binnenhalen van nieuwe klanten. Draait jouw bedrijf hier ook op en wil je zelfs groeien met je onderneming? Dan hebben wij verschillende zaken waarmee je ervoor kan zorgen dat je internationaal beter gaat scoren […]