Home Blog Pagina 3
Die nummer 1 plek in de zoekresultaten van Google. Dat is plek waar niet alleen jij graag wil staan, maar waarschijnlijk ook jouw concurrentie. Op zoektermen met veel zoekvolume is vaak ook heftige concurrentie om een plek op de eerste pagina te bereiken. Autoriteit is dan vaak een belangrijke factor binnen SEO marketing die invloed heeft op het bepalen...
Als je hoger wilt scoren in Google of in een van de andere zoekmachines, dan ben je op zoek naar een zoekmachine optimalisatie bureau, want die kan jou hierbij helpen. Een digital marketing bureau dat jou hierbij kan helpen is Digital Inside, dit bedrijf is geschikt omdat ze als marketing professionals altijd strategisch en doelgericht denken, daarnaast zijn ze...
HTML5 is een combinatie van bestaande HTML-, CSS- en JS-talen. Met HTML5-banners kun je interactieve banners ontwerpen, waardoor je kan adverteren met rich media. Rich media advertenties zijn online advertenties, die de doelgroep triggert om interactie aan te gaan met je advertentie. HTML5 banners zijn momenteel het populairste en meest gebruikte format in display advertising. Logisch, want deze banners zorgen...
Als je als kind al merkte dat het verkopen van je oude speelgoed op de plaatselijke braderie je makkelijk af ging, dan heb je waarschijnlijk meer dan voldoende talent voor de uitdagende functie van verkoopmedewerker. Een verkoopmedewerker of commercieel medewerker helpt de klanten in het bedrijf bij het maken van een gemotiveerde keuze voor een aankoop. Je denkt heel...
Hoe werkt social media? Social media een ideaal middel om jouw dienst of product te introduceren aan het groter publiek. Door hier nieuws updates of andere relevante ontwikkelingen in de markt te delen laat je zien dat jij de specialist bent in de markt. Met veel verschillende social media kanalen is de keuze dan ook gigantisch. Door je te...
Bij het adverteren is het belangrijk dat je goede voorbereidingen treft. Je kan namelijk de euro maar één keer uitgeven. Vandaar dat het van belang is om te bekijken welke zoektermen wel relevant zijn en welke je beter kan overslaan. Als je gaat adverteren op een algemene term of een concurrerende term zijn de kosten per klik veel hoger...
Om vindbaar te worden is het belangrijk om een zoekwoorden onderzoek te laten uitvoeren. Hierdoor weet je welke zoekwoorden relevant zijn voor jouw onderneming en welke niet. Het is van vervolgens van belang om te bekijken welke zoektermen te algemeen zijn en welke zoektermen te relevant zijn maar te weinig zoekvolume hebben. Nadat dit is behandeld kan je gaan kijken...