Home Blog Pagina 2
Search engine advertising, een hele mond vol voor een term die je waarschijnlijk niet zoveel zegt. In het Nederlands noemen we het ook wel: zoekmachine adverteren, en waarschijnlijk gaat er dan wel een belletje rinkelen. Als je op Google, Bing, Ecosia of een andere willekeurige zoekmachine iets intypt, krijg je een lijstje met verschillende zoekresultaten. Als bedrijf is het...
Met een startend bedrijf ben je constant bezig met het ontdekken van manieren om jouw bedrijf te laten groeien. Hier zijn verschillende manieren van, zo kun je dit doen met behulp van een internationale seo strategie, maar dit kan ook door middel van het adverteren op online marktplaatsen. Online marktplaatsen als bol.com en Amazon krijgen dagelijks miljoenen bezoekers op...
Mede dankzij de digitalisering zijn de copywriters momenteel van groot belang. Door de toenemende concurrentie is het belangrijk om direct het vertrouwen van de klant te winnen, zodat de klanten niet overwegen om een product bij de concurrent aan te schaffen. Het vertrouwen van de klanten zijn snel te winnen door een pakkende, verkopende tekst. Maar hoe stel je...
Om je bedrijf meer onder de aandacht te brengen zijn er ook offline een groot aantal mogelijkheden. Heb je lichtreclame en gevelreclame wel eens overwogen? Deze beide vormen van offline reclame kunnen je als ondernemer een groot aantal voordelen bieden. Gevelreclame Met gevelreclame heb je de mogelijkheid om je bedrijfspand duidelijk herkenbaar te maken. Door gevelreclame is je bedrijf al vanaf...
ERP software, je zult er vast wel eens van hebben gehoord, wordt door veel bedrijven ingezet. Maar wat is ERP dan precies, waarvoor gebruik je het en niet onbelangrijk wat is de toegevoegde waarde van ERP software? Deze vragen zullen we in deze blog beantwoorden. Wat is ERP ERP staat voor Enterprise Resource Planning.  Doel hiervan is om de productiviteit en...
Stel: u heeft een eigen bedrijf. Het loopt goed en mensen kopen wel eens bij uw website. Toch trekt de website niet genoeg aantal bezoekers. Je zou veel meer mensen en klanten willen trekken dan dat er nu op jouw bedrijf afkomen. Je wilt tenslotte wel winst maken en meer omzet. Zeker als je een startend bedrijf bent is...
Balpennen, lanyards, mokken, baseballcaps - er waren tijden dat bedrijfslogo's op bijna alles werden gedrukt. Het gebruik van reclamemateriaal was (en is?) Een van de meest populaire marketingmethoden, waaraan tal van voordelen zijn verbonden. De kleine merkgeschenken vertegenwoordigen een meerwaarde voor de ontvanger en zorgen ervoor dat het bedrijf herinnerd wordt. Maar is een dergelijk geschenk nog wel relevant? Waarom...
Online bezoekers binnenhalen is iets dat voor de meeste bedrijven onmisbaar is geworden. Veel bedrijven bouwen zelfs volledig op het online binnenhalen van nieuwe klanten. Draait jouw bedrijf hier ook op en wil je zelfs groeien met je onderneming? Dan hebben wij verschillende zaken waarmee je ervoor kan zorgen dat je internationaal beter gaat scoren met de advertenties. Google ads...
Een Wordpress developer maakt natuurlijk websites. Iedereen kan een website maken met het gebruik van een simpele template. Maar een Wordpress developer kan een website maken waar je pas echt profijt van hebt. Een Wordpress developer maakt een gepersonaliseerde website op maat en naar de wensen van het bedrijf en haar klanten. Een gepersonaliseerde website is altijd beter dan...
Een SEO bureau, wat houdt dat nou eigenlijk precies in en waarom zijn er zoveel van? En als er zoveel van zijn hoe weet je dan welke er het beste bij je past? In dit blog proberen we je antwoord te geven op deze vragen in de hoop dat het dan allemaal wat duidelijker wordt. Wat is een SEO bureau? SEO...